Onze drie nieuwe klanten kiezen voor zes jaar ervaring in de sector én voor de volle aandacht van 13 creatieve – en best sympathieke, al zeggen we het zelf – professionals die 100 procent voor het resultaat gaan. We denken met de klant mee, da’s onze slogan, en zetten met een 360°-aanpak de schouders onder het employer brand van tal van bedrijven. Van analyse en strategie, naar (creatief) concept en storytelling, tot activatie en ROI. Wat ons drijft: knappe resultaten, tevreden werkgevers en contente werknemers.
Goed nieuws voor onze drie nieuwe telgen: ze hebben eigenlijk nu al alles in huis om een sterk (werkgevers)merk te creëren: hun eigen mensen. Die spelen meer dan ooit de hoofdrollen in sterke employer brands en worden hun walkin’, talkin’ livin’ dolls. Pardon, reclame. Niemand beter toch om verhalen op een authentieke manier te gaan vertellen?
Drie creatieve concepten
“Zo zijn wij.” Is de korte maar krachtige slagzin waarmee de NBB voortaan haar mensen in de spotlight zet én nieuwe collega’s zoekt. Waarom die? Omdat de NBB wil tonen wie en hoe het echt is. We deden na analyse en conceptcreatie een fotoshoot, gaven het begrip testimonial video een nieuwe invulling en bundelden alles in een gloednieuwe jobsite. Het resultaat: een vernieuwd en sterk employer brand.
Over H.Essers mogen we nog niet te veel prijsgeven. Beroepsgeheim en embargo’s enzo. We kunnen wel al zeggen dat de fotoshoot erop zit, dat de beelden gedraaid zijn, dat de woorden van de campagne gekozen zijn en dat het crossmediale mediaplan klaarligt. Binnen enkele weken te zien op de baan, online en op papier.
En de Federale Politie? De zoektocht naar (hoofd)inspecteurs loopt intussen volop, straks starten we aan het nieuwe concept en schieten – heb je ‘m? – we vol in actie.
Wil je meer weten? Of Guy even spreken?
Bel naar 09 335 28 53 of mail guy@fantastic.be