Opvallen met je employer brand
Dat start bij de vraag: wie wil je zijn? Een sterk werkgeversmerk vertelt een straf en authentiek verhaal. En nog straffer, daarvoor heb je alles al in huis.
Een sterk werkgeversmerk geeft je voorsprong
Nee, cijfers liegen niet. De lijst met knelpuntberoepen wordt elke dag langer, terwijl de werkloosheidsgraad daalt. Dus woedt the war for talent. Wil je de juiste mensen voor je bedrijf targetten, prikkelen en natuurlijk binnenhalen? Dan maakt een sterk werkgeversmerk meer dan ooit het verschil.
Gelukkig heb je de beste kaarten al in de hand: je eigen mensen. Zij spelen de hoofdrollen in je employer brand en worden zo jouw walkin’ talkin’ livin’-reclame. Niemand beter toch om jouw verhaal op een authentieke manier te vertellen?
-
Werk dat werkt voor jou…
Want een job betekent voor iedereen iets anders. En bij McDonald’s is dat helemaal oké.
Lees meer -
Telenet krijgt het voor mekaar
Telenet is een bedrijf dat voortdurend in beweging is, met hechte collega’s, een goeie werksfeer en een positieve dynamiek.
Lees meer -
1.897 nieuwe inspecteurs, 1 sterk employer brand
De Federale Politie zoekt elk jaar maar liefst 3.000 nieuwe talenten, waaronder 1.600 inspecteurs. Om de politie breder bekend te maken als aantrekkelijke werkgever, creëerde Fantastic een sterke merkidentiteit en flexibele campagnemodellen.
Lees meer -
Poco Loco strikt talent op een speelse manier
Poco Loco klinkt zuiders, maar is op-en-top West-Vlaams! Op zoek naar heel wat nieuwe talenten met gevarieerde profielen, klopte Poco Loco aan bij ons voor een employerbrandingstrategie die hun bijzondere DNA in de kijker zet.
Lees meer
Zo vullen we onze agenda’s
Wij schrijven mee aan jouw verhaal. We helpen je om je employer brand menselijker te maken en te laten opvallen in de massa. Met analyse en strategie, met concept en storytelling, met activatie en ROI. We zetten met een 360°-aanpak onze schouders onder je bedrijf.
Een sterk werkgeversmerk
Employer Story Framework
Employer Value Proposition
Creatief koepelconcept
Externe activatie
Interne employer branding
Interne activatie
Hr-communicatie
Employee-experiencedesign
Touchpoint-optimalisatie
Candidatejourney-workshop
Jobsite
Vacature- en campagnepagina’s
Recruitment marketing
Doelgroepenanalyse
Content- en performancemarketing
Communicatiejaarplannen