Klant

Goodman

Categorie

Employer branding

Website

be.goodman.com

Own your space: Goodman maakt plaats voor menselijke touch

Sollicitanten willen vandaag connecteren met een organisatie voor ze overwegen om er te gaan werken. Om vastgoedgroep Goodman op Europees niveau een menselijker en toegankelijker werkgeversimago te geven, onderzochten we wat het bedrijf onderscheidt. Het antwoord? Een bijzondere kijk op leiderschap.

Ruimte geven (en nemen!)

Goodman werkt niet met functietitels. In plaats daarvan kan iedere werknemer leiderschap opnemen binnen zijn of haar expertise. ‘Goodman. Where everybody is a leader’, zo vatten we het samen.

Die insteek vertaalden we naar het campagneconcept ‘Own your space’. Want ruimte is niet enkel de hoofdactiviteit van Goodman, het is ook wat het bedrijf aan zijn eigen mensen geeft. Ruimte om zelf beslissingen te nemen. Ruimte om ambities waar te maken. Ruimte om te groeien en jezelf te tonen.

 

Very smart production

Om Goodman een menselijker gezicht te geven, namen we de opdracht letterlijk en plaatsten we de mensen op de voorgrond. Op één productiedag brachten we Goodman-medewerkers uit heel Europa samen om testimonialvideo’s op te nemen, foto’s te maken en hen te interviewen.

Succesvolle campagne

Na een interne avant-première en bewustmaking bij alle medewerkers lanceerden we de ‘Own your space’-campagne op LinkedIn. We gaven de jobsite een frisse update en werkten een jobbeursconcept uit, allemaal in lijn met het nieuwe campagnemateriaal. De volgende stap? Conversiegerichte rekruteringscommunicatie op maat van verschillende regio’s en doelgroepen.

Het resultaat?

  • een enthousiaste en tevreden klant 🙌
  • een toegankelijke, menselijke werkgeversidentiteit als stevige basis
  • een creatief concept dat het verhaal en de visie van Goodman vertelt
An Sofie 1
an-sofie de meyer
account manager
Phui
phui sin
art director
Sarah 1
sarah logtman
copywriter
Ken
ken callebaut
creative director

Ook op zoek naar een menselijk en authentiek werkgeversmerk?

Laat het ons weten, dan zitten we snel samen aan tafel.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.