Klant

Audi

Categorie

Employer branding

Website

www.audi.be

Meer technici voor Audi

De Audi e-tron is een technologisch huzarenstukje, puur pionierswerk van de Duitse autobouwer. En Audi Brussels mag ‘m exclusief bouwen! Dus moest de vestiging op zoek naar echte pioniers: ervaren technici, hands-on skilled engineers en bachelors met talent. Een moeilijk te bereiken doelgroep, een uitdaging voor Fantastic.

Onze aanpak: voorsprong door talent

Audi heeft Vorsprung durch Technik. Maar ook voorsprong door de mensen die hun werk passie noemen. Je kan dus ook zeggen: voorsprong door talent. En dat talent is niet te kloppen, zelfs niet door de fantastisch e-tron.

We zetten in ons concept de kwaliteiten van de e-tron tegenover die van de medewerkers bij Audi Brussels. We hebben de kracht van het product e-tron, en de marketingcampagne rond het product, gebruikt om het employer brand te versterken. Geen krachtige e-tron zonder machtige mensen!

Straf beeld & copy

De e-tron is de eerste volledig elektrische Audi, de mensen van Audi Brussels zijn one of a kind. Met knappe beelden en straffe copy zetten we zowel de wagen als de medewerker in de kijker.

Audi Brussels magazine advertentie en truck advertentie