Interne employer branding

Nee, koffiekoeken zijn niet genoeg

Staat je EVP op punt? Zorg er dan voor dat iedereen in je organisatie die Employer Value Proposition kent én ook effectief beleeft. Is dat niet zo, dan schort er wat aan. Foto’s op Facebook van collega’s met koffiekoeken zijn leuk, maar zeggen niks over hoe zij de work-lifebalance ervaren, over hun doorgroeikansen of over geslaagde leiderschapstrajecten. Om dat te vertellen, zijn je medewerkers de beste brand ambassadeurs. Inspireer en motiveer hen om die rol op te nemen.

Pisa tower fun
Virtual reality experience

Soort zoekt soort

Door te werken aan een sterke employee experience worden je medewerkers zich beter bewust van waar je organisatie voor staat. Een doordacht werkgeversmerk dat ook écht gedeeld en beleefd wordt, verhoogt het engagement en de betrokkenheid van je werknemers. Zo vermijd je dat gemotiveerd talent de deur achter zich toetrekt en geef je je retentie een serieuze boost. En last but not least, gemotiveerde en enthousiaste ambassadeurs maken je bedrijf extra aantrekkelijk voor talentvolle nieuwe collega’s!